מהם סוגי ההלוואות הזמינות לעצמאים?

שתפו את המאמר
תוכן העניינים

מהם סוגי ההלוואות הזמינות לעצמאים?

אז מהם סוגי ההלוואות הזמינות לעצמאים? עובדים עצמאיים יכולים להתמודד עם אתגרים מסוימים כאשר מנסים להשיג מימון לעסקים האישיים שלהם. הכנסה לא עקבית או היעדר תלוש שכר קבוע שמציעה משכורת יכולה לגרום למלווים להסס יותר לספק כספים. יכול להוביל את המלווים לדרוש כמות גדולה יותר של תיעוד משכורת לשכירים כדי לקבוע אם בעלים בודדים או עובדים עצמאיים יכולים לבצע את התשלומים שלהם.

עם זאת, רק בגלל שעצמאים לא אומרת שקבלת הלוואה אישית או עסקית היא בלתי אפשרית –  רק צריך לדעת איפה לחפש. מתוכניות ממשלתיות ועד בנקים ספציפיים או מקומות שוק מקוונים, עדיין יש לך כמה אפשרויות לחקור מעבר למלווים מסורתיים.

מדוע קבלת הלוואה עשויה להיות מסובכת יותר

זה לא סוד שעצמאים עלולים להיתקל במכשולים נוספים בניסיון לקבל הלוואה. המלווים יכולים להיות זהירים יותר מכיוון שעובדים שכירים מציגים יותר יציבות בהכנסה.

7 סיבות לאבטלה

במקום תלושי שכר, עובדים עצמאיים עשויים להתבקש לקבל כמה מסמכים אחרים כדי להוכיח את הכנסתם. לדוגמה, חלק מהמלווים ירצו לראות דפי בנק בשווי של חודשיים לפחות כדי לבחון את חיובי האשראי והחיוב שלך ולוודא שיש לך מספיק כסף כדי לכסות תשלומים בכל חודש.

מסמכי אימות אחרים עשויים לכלול את החזרי המס  ו/או טפסי רואה חשבון שנתיים. במקרים מסוימים, ניתן אף לבקש מספר שנים. המלווים רוצים לוודא שלא רק שיש לך הכנסה כרגע, אלא שהעסק שלך מבוסס מספיק כדי לשמור על הסכם ההלוואה הפוטנציאלי לטווח ארוך.

עוד על: מהי הלוואה לרכישת רכב?

אפשרויות הלוואה אישית לעצמאים

בכל הנוגע למימון, גם מי שנמצא בשכר של החברה יכול להתקשות לקבל הלוואות לעצמאים. עם זאת, הלוואות אלו אטרקטיביות מכיוון שניתן להשתמש בהן כמעט לכל דבר – הוצאות בלתי צפויות, מקרי חירום, חשבונות רפואיים, איחוד חובות ותיקוני בית, אם להזכיר כמה. להלן מספר אפשרויות להלוואות אישיות.

כרטיסי אשראי

בדרך כלל קל יותר לזכות בכרטיסי אשראי מאשר הלוואות אישיות מכיוון שמקבלים קו אשראי לעומת סכום חד פעמי של מזומן. כרטיסי אשראי גדולים יכולים להעניק לך הטבות נוספות, כגון הטבות נסיעה, הצעות בלעדיות והנחות. דרישות היישום הן פשוטות; הבנק יאמת את ההכנסה השנתית הנקית שלך, ציון האשראי ויחס החוב להכנסה.

הלוואות יום המשכורת

הלוואות ליום המשכורת נועדו לסייע ללווים במצבי חירום אך לא נועדו להיות פתרונות פיננסיים לטווח ארוך. בדרך כלל יש להחזיר הלוואות אלו במהלך מחזור התשלום הבא שלך ובדרך כלל מכסות סכומים קטנים יותר בין 500 ל-5000 שקל.

הלוואות בחתימה משותפת

חותם שותף יכול להיות בעל ערך כאשר מתקשים לקבל אישור להלוואה אישית. אם זה התחלת לבנות אשראי או בתהליך של בנייה מחדש שלו, שותף מוסמך מאוד עשוי לעזור לך להשיג תעריף טוב יותר לריבית ההלוואה. בדרך כלל אפשר להוסיף חותם שותף כמו הורה להלוואה האישית או לבקשת כרטיס האשראי שלך, ומוסדות פיננסיים יאמתו גם את ההכנסה ואת ציון האשראי שלהם.

קראו עוד על: הלוואה לכל מטרה.

החותם השותף שלך גם מסכים לקחת על עצמו את החוב שלך אם אינך יכול להחזיר את ההלוואה, וישנן השלכות נוספות המפורטות במה שנקרא הודעה לחתום.

הלוואה ברגע לכל לקוחות הבנקים

הלוואות לעסקים לעצמאים

אם אתם בעלים לעסק שמחפשים הלוואה לעסק, יש לכם לא מעט אפשרויות. בעוד שמשרד שבנק המקומי שלך מציע אפשרויות הלוואות המותאמות לבעלים בודדים ולעסקים קטנים כמובן שהבנקים לוקחים ריביות מאוד גבוהות, אפשר עדיין יכול להבטיח מימון ממלווים מקוונים וממקורות אחרים.

עוד על: הלוואה ללקוחות כל הבנקים.

איך לבקש הלוואה:

כשמחליטים להגיש בקשה להלוואה אישית או עסקית, הצעד הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא להיות מוכן. באופן כללי, תזדקק לכל אחד מהדברים הבאים כדי להגיש בקשה כעובד עצמאי:

דפי בנק

כמו כן, צריך להעריך את ציון האשראי שלך מראש. ידיעת הציון שלך מראש יכולה גם לעזור לך להחליט אם עליך להיכנס לתהליך בקשת ההלוואה עם חותם שותף כדי לעזור לסיכויי האישור שלך ולשפר את התנאים שלך.

“הטיפ הטוב ביותר שיש לי לכל אחד הוא שהתיעוד שלך יהיה מסודר מראש”, אומרים המומחים להלוואות. “אם כל הדברים יהיו ביחד ומוצגים [באופן] בזמן, זה יכול להפחית את זמן עיבוד ההלוואות.”

בדקו זכאות להלוואה: הלוואה אונליין.

עוד מאמרים

האמת מאחורי הלוואות בבנק לאומי טיפים לניהול משא ומתן
האמת מאחורי הלוואות בבנק לאומי: טיפים לניהול משא ומתן במסע...
חלומות בריבית נמוכה
חלומות בריבית נמוכה: כיצד הבנקים בישראל משנים את משחק...
גישה מדעית לבחירת הלוואה
גישה מדעית לבחירת הלוואה: מדריך לקבלת החלטות מושכלת גישה...
הלוואה אטרקטיביות באינטרנט
המדריך המלא לזיהוי הצעות הלוואה אטרקטיביות באינטרנט במדינת...
חוקים חדשים בתחום ההלוואות
חוקים חדשים בתחום ההלוואות: מה צריכים לדעת לפני שלוקחים...
בדקו זכאות להלוואה