פרידה מהבנק לאומי: מנהל בכיר יוצא לדרך חדשה אחרי 26 שנים

בתוך גל שינויים והתחדשות בתעשיית האשראי לנדל"ן, חברת ברקת, בהנהגת עדי גזית, מרחיבה את מעגל ההשפעה שלה עם מינויו של עמית רגב לתפקיד סמנכ"ל וראש מערך האשראי. רגב, בעל רזומה מרשים בעולם הבנקאות, מבטיח להביא רוח חדשה ואסטרטגיות מתקדמות לחברה.

שתפו את המאמר
תוכן העניינים

פרידה מהבנק לאומי: מנהל בכיר יוצא לדרך חדשה אחרי 26 שנים

מקריירה ארוכה בעולם הבנקאות לתפקיד חדש בחברה פיננסית: לאחר יותר מרבע מאה שנים של עבודה בבנק לאומי, עמית רגב עובר להיות הסמנכ”ל לנושאי אשראי בחברת ‘ברקת’. במסגרת תפקידו החדש, רגב ישקול את ניהול תהליכי האשראי העסקיים, כולל הפשטת תהליכים והקלה על לקוחות במהלך השלבים השונים של קבלת האשראי והמערכת הבירוקרטית הקשורה אליו.

עמית רגב, בעל ניסיון עשיר של כ-26 שנה בענף הבנקאות

כולל תפקידים בכירים בבנק לאומי והתמקצעות במימון נדל”ן, זכה לקידום משמעותי כסמנכ”ל החדש של חברת ברקת, אחת החברות המרכזיות בתחום האשראי לנדל”ן, הנוהלת על ידי עדי גזית.

במסגרת תפקידו הקודם

רגב ניהל את ענף הבניה והנדל”ן בבנק, תוך פיתוח שיתופי פעולה עם גופים מוסדיים וחברות ביטוח, ותרם לגיוס לקוחות ומימון פרויקטים מורכבים. רגב, בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, יתמקד בחברת ברקת במיטב יכולתו לפשט ולהנגיש את הליכי האשראי והאישור, מוביל את החברה לפסגת המקצועיות והתמיכה הפיננסית בתקופה זו הדורשת רגישות ומומחיות.

הלוואה במזומן תוך שעה

מנכ”ל חברת ברקת

עדי גזית, מביע תמיכה חמה בהחלטת מינויו של עמית רגב כראש מערך האשראי בחברה, במהלך תקופה של צמיחה והרחבת פעילות. גזית מדגיש את תרומתו המקצועית הגדולה של רגב, בהובלת תחום האשראי לנדל”ן, ומציין את הציפיות להשפעתו החיובית על התפתחות החברה.

רגב מתבטא על גאוותו בהצטרפותו לקבוצת ברקת, ומבטא נכונות לקדם את תחום המימון לפרויקטי נדל”ן, תוך התייחסות לאתגרים הנוכחיים בשוק ולתפקיד המרכזי של ברקת בענף בתקופה זו של אי-וודאות.

אני מאמין שיחד נוכל לשפר ולחדש את השירותים שאנו מציעים

תוך תרומה לחיזוק המעמד של ברקת כאחד השחקנים המרכזיים בתחום האשראי לנדל”ן. המטרה שלנו היא להקל על תהליך האשראי ללקוחותינו, להציע פתרונות יעילים וחדשניים המתאימים לצרכיהם המשתנים, ולתרום לסביבה עסקית יציבה ותומכת בענף הנדל”ן בתקופה זו.

עוד מאמר על: הלוואה בנק הפועלים ריבית.

בזכות הניסיון הרב שצברתי בתחום

אני מקווה להוביל את צוות ברקת להישגים חדשים, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ותוך מתן דגש על התאמת המוצרים שלנו לשוק המתמודד עם אתגרים רבים.

לאור המצב הכלכלי והביטחוני הנוכחי, אני מתחייב לפעול באופן שיאפשר לברקת לשמש ככוח מניע ותומך לעסקים וליזמים בתחום הנדל”ן. נעבוד יחד על פיתוח מתודולוגיות ומערכות שיאפשרו גישה נוחה ויעילה למימון, תוך דגש על שקיפות ואחריות. ההתמודדות עם אתגרים מורכבים כאלה תביא את ברקת להיות יותר חזקה, גמישה ומוכנה לעתיד.

גזית מוסיף, “ברקת נמצאת בתנופה של חדשנות והתפתחות. ההחלטה להביא את עמית לתפקיד זה נובעת מהכרת הצורך להתמודד עם השינויים המתמידים בענף ולהציע פתרונות מותאמים למציאות המשתנה. אנו מחויבים להיות קדמיים, להציע שירות אישי ומקצועי, ולהתמודד בהצלחה עם כל אתגר”

המינוי של עמית רגב מחזק את הנהלת ברקת ומבטיח להוביל אותה להצלחות חדשות בתקופה מאתגרת זו, תוך שמירה על ערכי החברה והתמקדות בהשגת יעדים עסקיים מתקדמים.

לנושא אחר על: הלוואה ברגע.

שאלות נפוצות
עמית רגב מביא עימו ניסיון רב ומומחיות בתחום האשראי לנדל”ן, כולל ידע עמוק בתפקידי מפתח והתמחות במימון נדל”ן.
היעדים המרכזיים של רגב כוללים פישוט והנגשת הליכי האשראי, פיתוח שירותים חדשניים, ותרומה לחיזוק והתפתחות עסקית של ברקת.
המינוי של רגב מחזק את ברקת ומציב אותה כשחקנית מרכזית וחדשנית בתעשיית האשראי לנדל”ן, במיוחד בתקופת אתגרים כלכליים וביטחוניים.
רגב מתכנן להתמודד עם האתגרים באמצעות שימוש בניסיונו, פיתוח גישות חדשניות למימון, והתמקדות בשירות אישי ומקצועי כדי לתמוך בלקוחות ובעסקים בתקופת אי ודאות.

עוד מאמרים

האמת מאחורי הלוואות בבנק לאומי טיפים לניהול משא ומתן
האמת מאחורי הלוואות בבנק לאומי: טיפים לניהול משא ומתן במסע...
חלומות בריבית נמוכה
חלומות בריבית נמוכה: כיצד הבנקים בישראל משנים את משחק...
גישה מדעית לבחירת הלוואה
גישה מדעית לבחירת הלוואה: מדריך לקבלת החלטות מושכלת גישה...
הלוואה אטרקטיביות באינטרנט
המדריך המלא לזיהוי הצעות הלוואה אטרקטיביות באינטרנט במדינת...
חוקים חדשים בתחום ההלוואות
חוקים חדשים בתחום ההלוואות: מה צריכים לדעת לפני שלוקחים...
בדקו זכאות להלוואה